4 Temmuz 2012 Çarşamba


Birazda One Direction'un söyledikleri cümleleri paylaşalım.
Hayatı yakalamaya çalış, çünkü bir süre sonra sensiz ilerliyor. - Zayn Malik
Hayranlarımız olmadan, One Direction olmanın bir anlamı yok. - One Direction
Aşkı bulmak için risk almak gerek. - Zayn Malik
Niall'a bir keresinde acil durumlar için evimin anahtarını verdim. Onu bulduğumda evimde yemeğimi yiyordu ve o bunun bir acil durum olduğunu söyledi! - Zayn Malik
Eğer bir iş arayacak olsam kendi işimi isterdim.Ve işimi seviyorum.  -Harry Styles
Niall Horan:"Kızların aptal gibi görünmesinden nefret ediyorum, bunun tatlı olduğunu sanıyorlar. Zekilik seksidir."
Zayn Malik:"Kızları bayıltabiliyorum bu harika!


One Direction Hakkında bilinmeyenler
- Birkeresinde Niall'ın önünden sandvçini aldım. Oda ceza olarak elimi yemeye kalktı. - Zayn Malik
- Birkeresinde Niall, Zayn aynaya bakarken önünden aynayı almış. Zayn ağlamaya başlamış ve ağlamayı kesene kadar Niall ona aynayı vermemiş.
Eğer Harry sahneye çıkmadan önce heyecanlanırsa kusuyormuş
Zayn 6 yaşındayken pencereden televizyon fırlatmış
Niall 5 yaşındayken amcasının düğün pastasının üstüne oturmuş
Harry bir keresinde cam bir kapıya çarpmış ve Niall ona çok gülmüş. Bir süre sonra aynı kapıya Niall da çarpmış.
Niall: Ben matematik dahisiyim!
Louis: 675 kitap artı 345 kitap eşittir?
Niall: KÜTÜPHANE! Daha zor sorular sor Lou!
Harry: Geçen günlerde Mickey çantamı kaybettim.
Zayn: Minnie ve Mickey.
Harry: Bunu nasıl bilebilirsin?
Zayn: Çünkü ben aldım.
Louis: Kendinde bir şeyi değiştirebilseydin, bu ne olurdu?
Harry: Kulaklarım.
Louis: Neden?
Harry: Çünkü onları hiç görmedim.
Tavuk neden karşıya geçememiş ?
Çünkü onu ben yemişim ! (Niall)
Eğer Zayn yeni yıl için bir sanatçıyı evine davet etmek isterse bu Chris Brown olurmuş. Ondan biraz dans etmeyi öğrenmek istermiş.

Niall: "Hiçbir kızın üzülmesini istemeyiz, değil mi Liam?"
Liam: "Kesinlikle. Özellikle kızın hiçbir konuda suçu yoksa."
Harry: "Ve seksiyse."
Niall Horan:"Lens kullanmıyorum ve zaten onu takabileceğimi de sanmıyorum."
Harry Styles " İnsαnlar sizi kıskαnır ve hαyαllerinize ulaşαmαyαcαğınızı söyleyerek korkutmαyα çαlışır."
Niall Horan'' Bir adam olup bir kadının kalbiyle oynamaktansa , bir çocuk olup kağıt uçaklarla oynamayı tercih ederim."
Liam Payne : Niall Bir kedi olsaydı Demi Lovato'yu Arardı.

+Kız olsaydın ismin ne olurdu?
Zayn: Zeynep.
Şimdi 'Yalan Haber' yazacak olanlar için;
-http://youtu.be/jiNVeo_nO64 00:25
-Ama telaffuz olayı var bide Zayne felan gibi bir şey diyor da olma ihtimali var. Ama 3'üde 'Zeynep' diyor gibi.
Muhabir: "Boş zamanlarınızda neler yaparsınız?"
Louis: "Harry ve Zayn ise Victoria's Secret..."
Zayn: "Ne? Kim?"
Liam: "Adriana."
Harry: "Hani nerede?"

Bir konser öncesi -10 derece soğukta tam 35 saat One Direction'u bekleyen 300 Kanadalı hayran hastanelik oldu. Zayn; "Olayı duyunca çok üzüldük,bizim için böyle riskler almayın. Çünkü sağlığınız çok daha önemli."
Niall Horan'ın en sevdiği renk ; Yeşil
Muhabir: En sevdiğin korku filmi nedir? Niall: Harry'i çıplak görmek. Kısa süreli ve çok etkili bir korku.
Harry Styles'in en sevdiği korku filmi; A Nightmare on Elm Street.
-Sebebi, Harry uyumayı çok seviyor ve filmde katil kurbanlarını uykularında öldürüyor, o yüzden daha heyecanlı olduğunu düşünüyor.
Zayn Malik'in en sevdiği korku filmi; Skeleton Key


1 yorum: