17 Temmuz 2012 Salı


Her son bir başlangıçtır.

'Sence beraber kötü müyüz?'''
'Kristen seni seviyorum.''
''Biliyorum ama birlikte mutlu değiliz.''
''Kristen,gitme.''
''Justin senin hayatına ayak uyduramıyorum.'
'''Peki git.''
Git dedi bana..Yalvarmadı,kal demedi.Gitmemi istiyordu sanki.1.5 yıldır beni sevmiyordu sanki.Elimde onun taktığı  'Bieber''  yazan bir yüzük vardı.Çıkardım yüzüğü ve yere attım.Yutkundum.Yüzüne son kez baktım.Ve gülümsemeye çalıştım.Ama yapamadım.Gözümden o yaşın akmasına engel olamadım.Arkamı döndüm ve koşmaya başladım.Dönüp bakamadım ona.Biliyordum bakarsam gidemezdim.Tanıştığımız yere kadar koştum.Sahile kadar...Ağlamak istiyordum.Ama yapamadım.Yere oturdum.Telefonumu çıkardım ve mesajlara baktım.Justin mesaj atmamıştı.Özlememişti.Oysa ben kokusunu özlemiştim.Bana dakika başı hesap sormasını özlemiştim.Annemi aradım ve eve geç geleceğimi söyledim.Telefonun ekranında Justin ve benim sarılırken çekilmiş bir fotoğraf vardı.Tüm fotoğrafları sildim.
''Hep buraya gelir misin?''
Sesle irkildim ve arkamı döndüm.Tanıdık bir yüzü vardı ama pek çıkaramadım.
''Bazen.'
'Kahve saçları ve renkli gözleri dikkat çekiciydi.
''Ben moralim bozuk olduğunda gelirim.'' dedi ve yanıma oturdu.
''Tanışıyor muyuz?''
''Ah pardon.Ben Harry Styles.Sen?'
'Evet tanıyordum onu.Televizyonda görmüştüm.
''Kristen Bells'
'Elini yüzüme koydu ve kendine çevirdi.
''Ağlamıssın?'' dedi ve göz yaşlarımı sildi.
''Ben..sevgilimden ayrıldım.'' dedim ve kafamı çevirdim.
''Justin Bieber?''
Hemen suratına baktım.Şaşkınlığımı fark etti.
''Ben sana burda çıkma teklifi ettiğini görmüştüm de.''
''Bu konuyu kapatsak? Onu yanımdayken bile özlüyordum ben.Ve o artık yok.Şimdi kalbim acıyor Harry.'' dedim ve hıçkırıklara boğuldum.
Bana sarıldı ve birşeyler mırıldandı.Kendi sesimden onu duyamadım.Sonra ayağa kalktı ve ; ''Denize girelim mi!'' diye bağırdı gülerek.Ayağa kalktım ve güldüm.Hava çok serin değildi.Hırkamı ve ayakkabılarımı çıkardım.Göz kırptım.Denize doğru koşmaya başladım.Harry'de aynı hareketi yaptı.Biraz yüzdükten sonra çıktık.Makyajım akmıştı.Saçlarım tenime değince irkiliyordum.Bana hırkasını verdi.Ve güldü.
''Senin numaranı istesem?'' dedi gülerek.
''Ah..'' tam o sırada yüzümde bir flaş patladı.Kameramanlar etrafımızda dönüyordu.Harry elimi tuttu ve gülerek yürümeye başladı.Bir arabanın yanına geldik.Kapıyı açtı ve binmemi işaret etti.Bindim.O da bindi.
 ''Evine gidelim mi?'' dedi.Daha demin ki komik ifadesi yoktu.Kızmış gibiydi.
''Hayır beni ileride indirebilirsin.'' dedim ve kafamı cama yasladım.
''Bize gel?'' dedi ve güldü.
''Gerek yok Harry.Tesekkür ederim.'' dedim ve onu yanağından öptüm.
Numaramı verdim ve arabadan indim.Arkadasım Ashley'in evine doğru yürümeye başladım.Evin önüne geldiğimde zile bastım.
''Aman Tanrım ne bu halin Kris?'' dedi ve güldü.
''Ash bana giyecek bir şort ve tişört ver,dondum.'' dedim ve direk odasına geçtim.
Yatağa attım kendimi.Ve sol yanımda bir acı hissettim.Justin'le 4 saattir konuşmamıştım.1 saatini bensiz geçiremeyen çocuğun aklına bile gelmemiştim.
''Al hayatım.''
Kafamı kaldırdım ve Ash'in uzattığı kıyafetleri alıp giydim.
''Neyin var Kris?''
''Biz Justin ile ayrıldık.'' dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
''Neden?'' şaşkınlığı yüzünden açıkca okunuyordu.Olanları anlattım ve kafamı eğdim.
''Harry'iı öptün mü!''
''Ayrıldık diyorum Harry''ı soruyorsun!'' dedim ve ayağa kalktım.
''Aah Niall'da var mıydı?!'' dedi ve zıplamaya başladı.
''ASH!''
''Zayn????''
''Kes sesini Ash.'' dedim ve mutfağa gittim.Kendime sıcak çikolata yapıp balkona çıktım.
''Haklısın ama ben Harry'e ve Niall'a aşığım biliyorsun?'''
'Evet biliyorum,Ash ben ne yapıcam? Şimdiden çok özledim.Her nefes alışımda kokusu burnumda..''
''Sümüktür o!'' dedi ve güldü.
Bu şapşal kız beni güldürüyordu.
'Kris Harry  mesaj attı mı ?'' dedi ve ayağa kalktı.
''Hayır.''
''Uyusak mı artık?''
''Evet lütfen.'' dedim ve kendimi yatağa attım.
Samsungun sinir bozucu mesaj sesiyle uyandım.Ashley hala uyuyordu.Yataktan kalktım ve telefonumu aramaya başladım.Sonunda onu yatağın altında buldum.2 cevapsız,3 yeni mesaj yazıyordu.
Annem,Harry,Justin. Aman Tanrıım!

''Seni merak ediyorum Kristen.Beni aramalısın hemen. -Annen''
''Okuduğum haberler ne Kristen.Bu kadar gurursuz olduğunu bilmiyordum.-Justin''
''Mm şey Günaydın Kristen.Dün çok eğlendim ama ağlamak sana yakışmıyor:(( -Harry.''

Annemi aradım ve defalarca özür diledim.Daha sonra ne haberi olduğunu anlamak için Justin'e mesaj attım.
''Anlamadım Justin.''
Bir süre cevap bekledim ama cevap gelmedi.
''Bende Harry.Günaydın:)'' yazdım ve Harry'e attım.
Kalktım ve Ash'in elbiselerinden giydim bir tane.Ash'e bir not yazdım ve kahvaltı için sahile gittim.Deniz gören bir masaya oturdum.Gözlüğümü çıkarttım.Mesaj sesiyle irkildim.
 'Justin Bieber'in sevgilisi Kristen Bells,Harry Styles ile görüntülendi.Kristen veHarry neden kameralardan kaçtı?'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder