14 Temmuz 2012 Cumartesi

Dare To Dream Zayn Malik.
1.Bölüm ; Early Days, 1.Sayfa.
Ben baba tarafından 5 hala ve 2 amca ile gerçekten büyük bir aile de büyüdüm.Onların hepsi evlendi ve çocuk yaptılar, yani benim çok fazla kuzenim var.Kesin rakamlarını bilmiyorum ama kesinlikle yirmi kuzenim vardır.Benim ilk kuzenlerimle çok yakınız,onlar benim kardeşlerim gibi .Aynı zamanda üç kız kardeşim var ve ben tek erkek çocuğum. Bizim akrabalarımız içinde çok erkek yok -muhtemelen beş ya da altı tanedir- bu yüzden ben güçlü kadın etkileriyle büyüdüm.bu kesinlikle benim kişiliğimi etkiledi, ben büyürken daha duygusaldım; çünkü etrafımda her zaman kadınlar vardı.Dürüst olmak gerekirse, bunun sayesinde kadınları diğer erkeklerden daha iyi anlayabiliyorum.annem ve kız kardeşlerimle olduğumda onların iniş çıkışlarını anlayabiliyorum, ve bazen onlardan kaçmak için kendimi odaya kilitlemem gerekiyor.ben ailenin ikinci üyesiyim, ilk Doniya, sonra ben, sonra Waliyha ve benden on yıl sonra benim küçük kardeşim Safaa katıldı aileye.





Dare To Dream Zayn Malik.  
1.Bölüm ; Early Days ,Sayfa 2.
Waliyha, TV programı olan Drake ve Josh'ta ki megan'a benziyor. O çok çok çok zeki bir genç kız. ve eğer onun önüne geçmeye çalışırsak bizi atlatır.Bence ben iyi bir ağabeyim. Ben kız kardeşlerimle ilgilenirim fakat aynı zaman da oldukça da sertimdir, eğer onların gidip odalarını temizlemeleri gerekiyorsa ya da herhangi bir şey, bunu onlara söylerim ve onlarda beni dinler.

Bence onlara karşı oldukça sevimliyim, ne zaman elime para geçse, onlar için hediye bakarım ve alırım.
Benim en eski anım 3 yaşımdayken annem ve büyükannem ile fuara gidiyorken gerçekleşti.her şey çok büyüktü, ve parlak ıışıkları atlı karıncaları hatırlıyorum.ben çocukken ıslah olmaz bir çocuktum; çünkü oldukça hiperaktiftim.eğer azıcık bile şeker aldıysam, sıçramaya başlar ve daha sonra da odanın duvarlarına tırmanırdım.evdeyken annem beni bebek arabasının içine koyuyordu ve orada kalmamı sağlıyordu.çünkü ben her zaman enerjiktim

sonsuz bir enerjiye sahiptim ama aynı zaman da, ben oldukça çekingendim. Ve, eğer beni bir şey rahatsız ederse ben onları saklı tutardım. Bence tek erkek oduğumdan bazı şeyleri kendime saklamak istiyordum. Ve ben gençlik yıllarımda kendime çok zaman harcadım.Bababm benim etrafımda olmayı seviyordu bu yüzden anaokuluna gitmedim.İlkokul deneyimim Reception'dı.Hepimiz Reception'da oyalanmak için kumlarla oynardık.Bunun dışında, sınıftaki sandalyeleri kaldırıp halının üzerine oturup hikaye zamanını beklediğimizi de hatırlıyorum









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder