12 Temmuz 2012 Perşembe

NIALL HORAN BIR KIZ ARKADAŞIYLA HAVUZDA GÖRÜNTÜLENDİOne Direction grubunun sarışın üyesi Niall Horan, İspanya'da The Ocean Club adlı havuzda bir bayan arkadaşıyla görüntülendi. İkili beraber görüntülenmeyeme özen gösterse de, görüntülendiler! Zamanlarının çoğunu oturup, konuşarak geçiren Niall ve bayan arkadaşının arasında birşeyler var mı bilinmiyor.








KATY PERRY ''BÜYÜK BIR ONE DIRECTION HAYRANIYIM''
'Wide Awake' şarkısıyla şu günlerde sıklıkla müzik listelerinde adı geçen Katy Perry de Selena Gomez ve Ashley Tisdale gibi büyük bir One Direction hayranı çıktı. Bunun en büyük sebeplerinden biri de tabi ki Niall Horan! 2010 yılında Katy Perry 'X Factor' programına konuk jüri olarak katılmıştı. Ve Niall'a 'Evet' diyerek onun diğer seviyeye geçmesini sağlamıştı. Bakalım Katy onlar hakkında Irish Sun'a neler demiş;
Filmimi görmeye geldiler ve sonrada filmim hakkımda çok güzel tweetler attılar. Çok tatlı çocuklar ama benim için çok yasadışı.
Niall benim canım. Büyük bir One Direction hayranıyım. Onlarla ne zaman görüşsem bana karşı çok sevimliler.Başarıları için çok heyecanlanıyorum. Çok eğlenceliler, onlarla takılmayı seviyorum. Sadece Niall gerçekten çok şeker.

Şuanda herkes benim saçımı kullanıyor ve bu yüzden saçımı biraz değiştirmem gerekiyor. Saçımı değiştirdiğim zaman, herkesin aynı şeyi yaptığını düşünüyorum, bu yüzden değiştirmeye karar veriyorum.


Bu yazıdan sonra baya bir küfürler yağacak alta eminim. Aman diyim, elinizine kolunuza hakim olun birazcık. Zaten haberi bekleyen bir çok insan olduğunu biliyorum, o yüzden umarım haber beklediğinize değmiştir. Pek bir şey söyleyemiyorum açıkçası. Justin 1D ile karşılaştırmasından sıkılmış olacak ki böyle bir şey demiş. Şaka mıdır değil midir pek bilemiyorum ama şaka olduğunu sanmam. Bakalım Justin ''1D ile dövüşsen kim kazanırdı?'' sorusuna nasıl cevap vermiş.
Hepsine karşı evet, dayak yiyebilirim. Çünkü onlar 5 kişiler. Ama hepsi ile tek dövüşürsem iddiasına varım ki hepsini yıkarım. Onlarda kas olduğunu bile düşünmüyorum, daha önce çok kavgaya girdim. Onlar bu kavgaların yanında benim için çocuk oyuncağı kalır. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder